Profesorica Nada Zgrabljić Rotar, stručnjakinja za medije s dugogodišnjim iskustvom rada u znanstvenoj zajednici i bogatim uredničkim iskustvom, trideset godina je glavna urednica znanstveno-stručnog časopisa za novinarstvo i medije Medijska istraživanja / Media Research. Časopis je indeksiran u Scopusu, bibliografskoj i citatnoj bazi podataka o znanstvenim i stručnim izvorima iz cijeloga svijeta koja pokriva sva područja znanosti. Profesorica Zgrabljić Rotar dobila je ponudu da proda svoj časopis za 100 tisuća dolara. Takve su ponude dio sve izraženijeg trenda komercijalizacije znanosti kroz ogromna izdavačka carstva koja ostvaruju profit od publiciranja znanstvenih radova znanstvenicima koji za to dobro plaćaju. Radovi se objavljuju brzo, još brže recenziraju, a znanstvena kvaliteta ostaje neprovjerena i upitna. To je biznis svjetskih razmjera.
Cijeli intervju možete pročitati na poveznici:
https://www.nacional.hr/nada-zgrabljic-rotar-ne-zelim-prodati-svoj-casopis-izdavacima-koji-objavljuju-plagijate/